Παρασκευή 16 Νοεμβρίου 2012


Ρουπακιώτης: Τα μέτρα μου επιβλήθηκαν, δεν τα έγραψα εγώ

tvxs.gr/
Φωτογραφία: Αλέξανδρος Κατσής/ FosPhotos
Με νέες, αιχμηρές δηλώσεις επανήλθε σήμερα ο υπουργός Δικαιοσύνης Αντώνης Ρουπακιώτης, ο οποίος εξαπέλυσε την Πέμπτη επίθεση στην κυβέρνηση με αφορμή τις νέες μνημονιακές ρυθμίσεις για τους δικηγόρους, αλλά και την προώθηση αυστηρότερου πλαισίου για την απόκτηση ιθαγένειας. «Τα μέτρα μου επιβλήθηκαν δεν τα έγραψα εγώ. Πείτε μου έναν υπουργό που έγραψε ο ίδιος τα μέτρα που υπέγραψε», τόνισε ο κ. Ρουπακιώτης. Το θέμα Ρουπακιώτη να το χειριστεί η κυβέρνηση, σχολίασε ο Μάκης Βορίδης.
    Σε συνέντευξή του στην πρωινή εκπομπή του ANT1, ο κ.Ρουπακιώτης τόνισε ότι αποδέχτηκε τη σύμβαση ως ανάγκη. «Δεν νιώθω, όμως, και την ανάγκη να κρατώ ένα θυμιατό και να γυρίζω γύρω-γύρω», σημείωσε και πρόσθεσε: «Η κυβέρνηση και οι υπουργοί δεν έπεσαν αμαχητί. Έδωσαν σκληρή μάχη, αλλά τα μέτρα μας τα επέβαλαν. Γιατί ντρεπόμαστε να το παραδεχτούμε;». 

Με πρότεινε ένα κόμμα που ο πρόεδρός του είναι φίλος μου. Αυτό δε σημαίνει ότι δεν μπορώ να αναπτύξω τις θέσεις μου, ανέφερε ο υπουργός Δικαιοσύνης, τονίζοντας: «Εγώ δεν δένομαι σε καμία καρέκλα».

Αρνήθηκε, πάντως, να απαντήσει εάν είχε επικοινωνία με τον πρωθυπουργό Αντώνη Σαμαρά και με τον πρόεδρο της ΔΗΜΑΡ, Φώτη Κουβέλη.

«Στο υπουργείο Οικονομικών εφαρμόζουν δέσμες ιδεών ακραίου νεοφιλελευθερισμού με τις οποίες εγώ διαφωνώ. Στο δικό μου υπουργείο εφαρμόζω τις δικές μου δέσμες ιδεών», σημείωσε ακόμη ο υπουργός Δικαιοσύνης και εξέφρασε την πρόθεσή του να υπερασπιστεί «τους νεόπτωχους υπαλλήλους και δικηγόρους που πένονται».
Σε όσους τον κατηγορούν για συντεχνιακή λογική ο υπουργός απαντά ότι αναφέρθηκε όχι μόνο στους δικηγόρους, αλλά και στους σωφρονιστικούς υπαλλήλους. «Κάποιοι βρήκαν κάτι να αρπάξουν για να ταράξουν την κυβέρνηση», επισήμανε.

«Εγώ αν και δικηγόρος, ψήφισα διατάξεις που αφορούν δικηγόρους και τις οποίες εισηγηθήκατε εσείς. Με φέρνετε σε αμηχανία», σχολίασε ο βουλευτής της ΝΔ, Μάκης Βορίδης, που ήταν επίσης καλεσμένος στην εκπομπή.

«Κατάπια την απρέπεια και ψήφισα ό,τι μου επιβλήθηκε», απάντησε ο κ. Ρουπακιώτης.
«Όποιος δεν πιστεύει τα μέτρα δεν πρέπει και να τα εισηγείται», σημείωσε ο Μάκης Βορίδης και πρόσθεσε: «το θέμα Ρουπακιώτη να το χειριστεί η κυβέρνηση».

Υπενθυμίζεται πως οι χθεσινές δηλώσεις του κ. Ρουπακιώτη άναψαν νέες φωτιές στην κυβέρνηση και προκάλεσαν την παρέμβαση του Φώτη Κουβέλη.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Πείτε μας την γνώμη σας...